Despre mine.

Fotografia mea
"În fiecare dintre noi este un ceasornic ascuns şi, ca să faci dragoste, arătătoarele ambilor inşi trebuie să indice aceeaşi oră la acelaşi timp. Două persoane care sunt împreună şi se iubesc mult trebuie să-şi potriveasca arătătoarele, cu răbdare şi perseverenţă, cu jocuri şi reprezentaţii "teatrale", până când înţeleg că a face dragoste e mult mai mult decât o întâlnire." Paulo Coelho

29 iulie 2010

asa...


[aici trebuia sa fie o poza cu niste lumini verzi :)) ]

Momente in care traiesc o clipa atat de intens si ma bucur de orice farama de fericire sau bunatate pe care o primesc.Trag de zile de nici o saptamana si ele parca ma imping inapoi.De ce nu intru-n coma pentru inca doua saptamani ?M-as putea trezi zacand pe iarba in cetate,sarutata de cel de care mi-e dor.Imi zboara in cap fel si fel de desene care parca nu au nicio legatura cu ce scriu si totusi imi zac acolo in cap.Cu prieteni si muzica si bere...acasa unde e bine cu tot apusul ala si cu toata energia fiecaruia.Sa stau si sa savurez fiecare sunet din rasul ala care inca imi urla in cap atunci cand atingi pe cineva ca sa il faci sa zambeasca.Desi e enervant el zambeste si te roaga sa incetezi si tu continui de parca ai stii ca nu are cum sa fie trist.Mi-e dor de tot ce apartine de el...si nici nu cunosc inca tot.Dar parca as stii fiecare miscare.Delirez...aud ceva ce nu inteleg...aaa televizoru..si uite aici ma trezesc,dar tot langa el visez!Continui sa zac in buncarul plin cu tone de fericire peste care acum curge o picatura de tristete din tot dorul asta...Totul e bine si inca verde....




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu