Despre mine.

Fotografia mea
"În fiecare dintre noi este un ceasornic ascuns şi, ca să faci dragoste, arătătoarele ambilor inşi trebuie să indice aceeaşi oră la acelaşi timp. Două persoane care sunt împreună şi se iubesc mult trebuie să-şi potriveasca arătătoarele, cu răbdare şi perseverenţă, cu jocuri şi reprezentaţii "teatrale", până când înţeleg că a face dragoste e mult mai mult decât o întâlnire." Paulo Coelho

22 iulie 2010

Verde

  Am trecut,iar acum sunt poate cum imi doream sa fiu de mult si nu realizam.O ploaie,un apus verde si niste lilieci deasupra iti schimba starea de repaos,avuta de ceva vreme.Corpul se trezeste la viata si gaseste alinare in ranile usoare lasate pe cer de catre aceiasi lilieci.Un zambet mi-am primit si asta mi-am dorit,iar acum sunt la fel de nepasatoare,cu ochii-n larg privesc putin si inapoi,dar merg drept si cuget.Salut prieteni,adio tu,bine te-am gasit necunoscut si te-am asteptat prea mult.Verde ma faci tu sa ma simt si mi te scufunzi in adancul meu.Totul e de un intuneric verde care nu o sa se mai termine niciodata si o sa stau sa privesc neincetat la ce se intampla in ochii tai.Trecuta prin tot si pustietate ma pierd in necunoscut din nou si caut sa fiu din nou acolo cu tine.Acum...in buncar ma scufund si e atat de bine,caci las sa curga peste mine o tona de fericire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu