Despre mine.

Fotografia mea
"În fiecare dintre noi este un ceasornic ascuns şi, ca să faci dragoste, arătătoarele ambilor inşi trebuie să indice aceeaşi oră la acelaşi timp. Două persoane care sunt împreună şi se iubesc mult trebuie să-şi potriveasca arătătoarele, cu răbdare şi perseverenţă, cu jocuri şi reprezentaţii "teatrale", până când înţeleg că a face dragoste e mult mai mult decât o întâlnire." Paulo Coelho

7 februarie 2010

"iupiiiiiii am 18" 8-|


Brusc.Mi-am adus aminte ca peste exact 13 zile fac si eu varsta aia mult dorita,18 ani.Vai cat nu o astept.Nu stiu de ce,dar oricat de interesanta ar fi varsta si oricat de mult mi s-ar potrivi(nu) piesa 18 ani(Vama veche),nu-mi pare prea bine ca fac varsta asta.Zic ca nu mi s-ar potrivi piesa 18 ani pentru ca doar numarul ar corespunde si faptul ca nu am bani si indubitabil,iubesc,in rest eu...nu dau bacul si nici nu am copiat la sport si nici la mate.S-a dus vremea cand la 18 ani terminau tinerii liceul si o tuleau in armata,asa ca nu mint si spun,nu mi se potriveste piesa.Stau asa linsitita si vizualizez "minunatele" statusuri ale generatiei mele si vad:
"Am doar 18 ani sunt nebun,iubesc si nu am bani!" (bun...am inteles,am fost la ziua ta!stim cu totii!)
"18 ani!(inevitabilele "doua puncte x")ma pot f.... legal." (uite unul destept...whateva`)
"Am 18 ani ma imbat,beau si chefuiesc!" (hmm..cam aceleasi lucruri,nu crezi?)
"18 aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaani!" (ieeeeeeeeeeeeeei \:d/ sa ne bucuram,NOT!)
Si tot asa..Frate,chiar nu inteleg.Banuiesc si o sa demonstrez,cum altii deja stiti,foarte probabil,e exact la fel.18 ani si ce?Am avut si 16 si 17 si asa mai departe.Vrei sa cresti?Eu una,nu!Bun,imi iau buletinul si fug la club sa beau sau,cum spunea si Kris(Tequilla),devin un copil al Spice Shop-ului,legal acum,ca bagam si acum 2 secunde cat nu am avut 18.Wow,ce ne-am mai "inaltat".

Dar sincer,eu nu vad rostul statusurilor gen alea de mai sus.Nu stiu nici de ce vreti sa cresteti.Ajungem toti la casele noastre si ne ingropam in datorii si electrica,e-on,teleson si alte minuni.Inteleg,vreti sa scapati de mamica si taticu,cine nu?!dar nu isi are rost statusul ala si daca chiar vroiai sa scapi,fugeai de mult.E o stare pe care nici nu stiu cu cine o pot imparti.Nu vreau 18 si nu vreau sa fie legal nimic.In ultimul timp am citit mai mult decat am baut o bere,o singura bere.M-am scufundat in citit si scris si mi-e mai bine.Incerc sa profit de zilele de copil(ca doar ma mai pot simti) pe care le mai am asa,oficial cum s-ar spune.Stiu,stiu..copil pot fi toata viata,dar spun de zilele de copil din buletin.Nu cred in nu stiu ce diferente de mediu de viata sau sistem(doar n-o sa se schimbe sistemu asta infect ca fac eu 18 :)).).Pana mea,nici nu stiu ce sa spun.Si da,tin "tam tam" de 18 ani ai mei,dar sper macar la ceva interesant si nostim,nu la cadouri serioase,desi colegii ar putea sa-mi ia o lama,ca ma cred emo,nu de alta.

Faza buna.Vroiam sa pun cica "tema" la majoratul meu sa vina fiecare cu ceva verde pe el.Nu conta ce,bratara,inel,tricou,curea,orice..verde sa fie(pt ca imi place!) da` de unde atata fericire pe capatana mea,ca la astia mi si frica sa le spun ceva ca gata,is intepata."Auzi acolo...tema la majorat ".Nimic nu mai poti face in ziua de azi ca te critica astia de zici ca nu-i adevarat.Anyway,vorbeam de majorate,18 ani si altele de genul.Nu inteleg sa mor eu,chiar nu inteleg.Ma ingropati in atata stres cu "statusul perfect pentru varsta mea cea noua de 18".Si ziceam ceva de piese,mai bine as asculta 17 ani(Vama) toata viata.Oricum,bafta cu majoratele,chefuri-chestii,strangeti bani pentru mare si distractie mare la "tam tam"-ul vostru(o sa ma distrez si eu la al meu!).Si nu uitati (va las asa ca un mesaj de final.)

Cauta-ti statusul perfect pentru ziua cea mare!!!:>


(mesaj final: whatever!)

Un comentariu:

  1. Sunt de acord cu tine. Si eu am facut 18 ani nu demult si m-am simtit la fel. "tam tamul" meu a fost cu 3 peroane si fara statusuri ce sa exprime marea mea bucurie ca fac 18 ani si ca pot face ce vreau si bla bla blaul ala de om a totputernic dupa majorat.
    Singura schimbare e ca nu mai am reduceri la diverse chestii.
    Oricum, la multi ani anticipat si bafta la bac!

    P.S. Arunca un ochi si pe la mine daca vrei dar ai grija sa nu-l pierzi.

    RăspundețiȘtergere