Despre mine.

Fotografia mea
"În fiecare dintre noi este un ceasornic ascuns şi, ca să faci dragoste, arătătoarele ambilor inşi trebuie să indice aceeaşi oră la acelaşi timp. Două persoane care sunt împreună şi se iubesc mult trebuie să-şi potriveasca arătătoarele, cu răbdare şi perseverenţă, cu jocuri şi reprezentaţii "teatrale", până când înţeleg că a face dragoste e mult mai mult decât o întâlnire." Paulo Coelho

25 februarie 2010

[one part of the time that i never....]


O alta minte diabolica se naste din suflul cald al proaspatei primaveri,care isi face aparitia printre norii grizonati.Patati de putinele raze ale soarelui,oamenii "se-arunca cu capul inainte",afara din case si o iau pe faleze si strazi laturalnice,unde scapa de masini,si dau o mica raita prin crengile rupte.Se simte.Mirosul de praf,desigur.Se simte tare mirosul de praf,care chiar duce la primavara,pentru ca nu ai cum sa nu-ti dai seama ca vine primavara,cand vezi duzina de praf de pe sosele,care,inevitabil,ajunge la noi in organism.Raceala.Mergeam pe strada,in doar o bluza,si nu puteam sa nu simt cum ma arde usor(destul de tare),soarele ala mic si pitic cu razele lui intepatoar de arzatoare.Nu puteam sa nu vad minunatele aschilozate pe role,plutind parca pe covorul rosu,pana o iau pe gura in mijlocul junglei de oras.Orasul?!Mai aglomerat ca niciodata.Mania martisoarelor a dat de oasele doamnelor si domnisoarelor."Oare cate martisoare o sa primesc anul acesta?"Cand termopanul nu e inchis,ma seaca sunetul rotilor de autobuze,masini.Ma seaca sunetul franei de mana uitate in functiune si nelipsita muzica "lautareasca" data sa bubuie.
Dar vine primavara,si cat am asteptat-o.Din nou un tenes,un hanorac,gratar,un soare si un suc.Desi visez la vara,la plaja plina de....gunoaie...bine,scoici.La soarele puternic neinsotit de prietenii nori.La berea rece de pe o terasa sau chiar la gheata care suna "Ahhhhh" cand torni putin cola in pahar.

[Odata cu primavara mi-am cumparat si eu tastatura noua.Una care sa mearga[ struna,sa nu sune cand dau pe "Enter".Sa-mi placa sa scriu cu ea.SI-mi place si merge si a fost ieftina. :) ]

M-am apucat din nou de citit.Mi-a venit iar mania aia si adictia totodata,pentru citit carti.Si chiar am primit acum la majorat 3 carti.Am inceput sa citesc una dintre ele."Rendez-vous" de Christine Angot.Pana acum tipa,scriitoarea,ea fiind personaj principal,s-a indragostit de unul foarte batran(60 de ani)nestiind ca asa se va intampla pentru ca tipul ii era antipatic,ea avand 40 de ani.Mai departe nici nu mai spun pentru ca e destul de frumoasa cartea.Un roman puternic,periculos si ciudat..Descrie si unele scene destul de intime.Dar mi-am permis sa o citesc.
Pot spune ca o recomand.Nu oricui,dar e o carte buna,interesanta si ciudata.

[ Am facut si eu optspe`...astept,deocamdata nu am nimic decat,un buletin expirat de 5 zile!Dar zambesc,pentru ca e o varsta frumoasa si am primit chitara mult-dorita. :) ]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu