Despre mine.

Fotografia mea
"În fiecare dintre noi este un ceasornic ascuns şi, ca să faci dragoste, arătătoarele ambilor inşi trebuie să indice aceeaşi oră la acelaşi timp. Două persoane care sunt împreună şi se iubesc mult trebuie să-şi potriveasca arătătoarele, cu răbdare şi perseverenţă, cu jocuri şi reprezentaţii "teatrale", până când înţeleg că a face dragoste e mult mai mult decât o întâlnire." Paulo Coelho

28 noiembrie 2009

une boîte à bonbons


Aproape iarna.Aproape sarbatori.Stau si scriu,in timp ce mirosul de mandarine isi face loc prin camera.Colindele deja se aud de peste tot.Cand ies din casa ma lovesc de mirosul proaspat de iarna.Simt ca vine iarna.Simt zapada.Mi-e dor de ninsoare,de sanie,de bradul de Craciun.Ce greu trece vremea.Oamenii deja se agita.Magazinele sunt pline de podoabe care mai de care.Parca ar fi o concurenta intre magazine,la decoratii.Copiii mici deja scriu scrisori catre Mos Craciun.Au fularele la gat si caciula cat mai pufoasa.Toata lumea isi cauta cizme,bocanci,cadouri de Sf.Nicolae si fac lista pentru Craciun.Vreau ciocolata calda,ceaiuri,vin fiert si prieteni care sa roiasca in jurul bradului,langa semineu,fredonand fiecare un refren dintr-o colinda.
"Une boîte à bonbons" mi-as dori chiar acum.Gustul si mirosul portocalelor ma transpun mereu in alta lume,in alt timp,alt spatiu.
Azi mi-am incaltat din nou bocancii,doar ca sa simt o atmosfera de iarna.Pentru cateva fractiuni de secunda,am simtit cum zapada parca se apropia de mine incet,si simteam cum se topea fiecare fulg pe fata mea.
In fiecare zi ma uit la meteo,poate poate aud:"Astazi,ninsori in toata Romania.Vremea continua sa fie asa pana de sarbatori."Vreau zapada,vreau sa simt ca e iarna cu adevarat.
Mi-e dor.
si
Vreau!

2 comentarii: