Despre mine.

Fotografia mea
"În fiecare dintre noi este un ceasornic ascuns şi, ca să faci dragoste, arătătoarele ambilor inşi trebuie să indice aceeaşi oră la acelaşi timp. Două persoane care sunt împreună şi se iubesc mult trebuie să-şi potriveasca arătătoarele, cu răbdare şi perseverenţă, cu jocuri şi reprezentaţii "teatrale", până când înţeleg că a face dragoste e mult mai mult decât o întâlnire." Paulo Coelho

21 septembrie 2010

Cum sa iti explic?!


Deja ma simt incatusata si cu sufletul la gura.De ce odata cu ultima deschizatura de geam din luna august a intrat in camera si frigul acesta?M-am invelit intr-o patura de cuvinte pe care nu le mai inteleg de cand a fost vara.Am ajuns sa nu va mai inteleg(profesorilor).Ce faceti?As vrea sa aud de la voi un raspuns de genul "la cafea".La cafea si eu..cu tigara in mana,zac pe pat in aceasi patura.Se prelinge toata vacanta si incepe sa nu mai imi placa toamna la fel ca altadata.Tu nu ma atingi,pentru ca daca o faci te resping si...Imi tiuie timpanul de la atata liniste.Urla-mi te rog!Vreau sa pot ajunge in creierul meu,sa vad pur si simplu cum se produce tot ce scriu eu in momentul asta.Sunt o linie.Candva bucuria era deasupra mea si plutea plina de heliu.Acum tot mai jos e si incerc sa o imping in sus...

(...)
Sa-ti povestesc.Apleaca-te!Te multumesti cu atat de la tine?Am incercat sa te deschid spre altele mai bune si te-ai inchis in fraze proaste.Apleaca-te am spus!Chiar te multumesti?Te deschizi,te inchizi si fumul ramane imbibat in aceleasi fraze proaste.Ascunde-te dupa carte si apleaca-te!Cand eu iti explic de fumul imbibat te furisezi sub patura mea de cuvinte.Tu le intelegi?Sunt prea complicate si frazele si cuvintele.Ti-am spus apleaca-te!

(...)
Te-ai aplecat prea mult!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu