Despre mine.

Fotografia mea
"În fiecare dintre noi este un ceasornic ascuns şi, ca să faci dragoste, arătătoarele ambilor inşi trebuie să indice aceeaşi oră la acelaşi timp. Două persoane care sunt împreună şi se iubesc mult trebuie să-şi potriveasca arătătoarele, cu răbdare şi perseverenţă, cu jocuri şi reprezentaţii "teatrale", până când înţeleg că a face dragoste e mult mai mult decât o întâlnire." Paulo Coelho

15 aprilie 2010

Conteaza asta,little big ladybird!


Nu puteam fi nici prima..nici ultima.Sau chiar daca is ultima,am zis.Si nu,nu am facut-o ca altii si nu ti-am zis pentru ca nu vroiam sa fiu prima,Nu!Si nu o sa-ti zic acum ceva in genul "Chiar daca nu sunt prima care te-a sunat sa-ti zica La multi ani,stii foarte bine ca sunt singura care conteaza",Nu!Sper doar sa primesti cat mai multe cadouri,cu ladybird daca se poate,si sa te distrezi la fel de bine,poate mai bine,decat daca eram inca prietene.Probabil te gandesti ca de ce am scris asta,ca doar am ales.Pai..nu pot sa nu iti zic la multi ani.Timp de 13 ani am f ost tot impreuna pe data de 15 aprilie si 20 februarie.Dar acum conteaza 15-le.Nu o sa iti zic "La multi ani!de la pantofii tai prietenie",sau ceva mai tare,nu ma mai pricep la dinastea.Doar..La multi...ani...de prietenie alaturi de prietenii pe care o sa ii ai de acum,alaturi de maica ta si de Leo si de toti.Sa nu crezi ca nu ti-am luat cadou.Ti-am luat,se uita la mine intruna.E dragut.O sa.ti placa sau o sa-l spargi.
Acum...ai doar 18 ani(..)nebuna esti,daca iubesti nu stiu si nici daca ai sau nu bani.
La multe veri in Vama Veche,prieteno!

De la colega de gradinita,clasa si viata cu pantofi noi.
Pentru Lisa cea mica din cetate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu