Despre mine.

Fotografia mea
"În fiecare dintre noi este un ceasornic ascuns şi, ca să faci dragoste, arătătoarele ambilor inşi trebuie să indice aceeaşi oră la acelaşi timp. Două persoane care sunt împreună şi se iubesc mult trebuie să-şi potriveasca arătătoarele, cu răbdare şi perseverenţă, cu jocuri şi reprezentaţii "teatrale", până când înţeleg că a face dragoste e mult mai mult decât o întâlnire." Paulo Coelho

30 noiembrie 2009

Sunt eu


Sunt eu.Imi place sa rad.Imi place sa cant.Imi place sa strig.Imi place sa plang.Imi place sa scriu.Imi place sa comentez.Imi place sa citesc.Imi place sa nu cresc.Sunt eu.
Si-mi place.
Sunt mereu ce vreau sa fiu si sunt mereu la fel.Tind mereu sa cred ca rostul meu pe pamant e sa fac oamenii sa zambeasca si apoi..sa dispar.Imi curge fericirea cand vad un om cu zambetul pe buze,din partea mea.
E doar o parte din mine,tot ceea ce arat.O floare moarta m-ar descrie complet.Ceva incomplet,m-ar descrie complet.Raman mereu aceeasi,ma pierd in cuvinte.Ador simplitatea.Iubesc pustiul,aerul.Uneori si lipsa de oxigen,imi da o stare pe care nu o pot descrie,dar care ma duce si ma poarta pe culmi inalte.Nu as rezista fara sunetele din jur.Ador culorile,cateodata pe mine,cateodata mai bine in jurul meu,decat pe mine.Sunt eu.Vreau sa strig mereu,sa cant mereu,sa scriu mereu,sa citesc..seara,sa vad zapada,sa pictez pamantul,sa fotografiez cerul,sa iubesc persoana,sa fiu eu.Sunt eu.

*Poza cu mine nu va facut nimic,nu radeti prea tare.
*P.S. I love you Rudolph. <3>

Un comentariu:

  1. si sa nu vreau sa vin la tine?:-<
    imposibil.
    sa va vad cum va iubiti,asa,asa,asa:X:X:X:X.
    ahhhhhh.:-<

    RăspundețiȘtergere